Cursuri iOS Incepatori
Saptamana 1
Introducere in lumea Apple
Medii de dezvoltare si limbaje de programare pentru iOS
Prezentare Xcode si iOS Simulator
Ce e compilare? Ce e run?
Folosirea consolei din Xcode
Afisare “Hello world!” cu print, println si NSLog cu diferentele intre ele
Afisare variabile, Inspectare variabile
Afisarea unei alerte cu UIAlertView
Prezentarea in cadrul unei aplicatii a proprietatilor
Getteri si Setteri
Recapitulare/Aprofundare
SAPTAMANA 2
Prezentarea in cadrul unei aplicatii a principalelor primitive: Bool, Int, Float, Double, String
Diferentele intre functie si metoda
Functii fara parametrii
Functii cu parametrii
Functii care returneaza valori
Conceptul de Optional
Prezentarea in cadrul unei aplicatii a notiunilor elementare de array, dictionary si parcurgerea acestora cu ajutorul structurilor de control
Structuri decizionale
Structuri repetitive
SAPTAMANA 3
Racapitulare/Aprofundare/Verificarea cunostintelor
Prezentarea in cadrul a unei aplicatii a notiunilor elementare de programare orientata pe obiecte
Clasa
Instanta
Constructor
Mostenire
Supraincarcare
Suprascriere
SAPTAMANA 4
Prezentare unei aplicatii care sa utilizeze, sa descarce imagini sincron si asincron
Definirea conceputui class
Definirea conceputui static
Incarcarea unei imagini din proiect
Descarcarea unei imagini pe thread-ul principal
Descarcarea unei imagini asincron
Explicarea notiunilor elementarea de blocuri folosite in descarcarea asincrona
Prezentarea unei aplicatii care sa redea melodii, sa afiseze locatia si sa ia de la un serviciu web o lista de melodii.
Importarea framework-ului de muzica
Redarea unui mp3 in proiect
Redarea unui sunet de system
SAPTAMANA 5
Importare framework de harti si afisarea locatiei curente
Afisarea pe harta a unei pozitii GPS
Explicarea permisiilor pe care user-ul trebuie sa le dea
Definitie JSON
Accesarea unui URL
Manipularea JSON cu obiect Dictionary
Redarea listei de melodii
Recapitulare / Aprofundare/ Verificarea cunostintelor
SAPTAMANA 6
Prezentarea principalelor view-uri si gesturi in cadrul unei aplicatii similare cu aplicatia de fotografii
Prezentarea view-urilor principale din Framework-ul UIKit
Event-uri pe butoane, slidere si switch-uri
Gesturi pe view: tap, pan, long press, swipe
Setarea unui tag pe view si tap pentru identificarea imaginii dintr-un tablou
Prezentarea unei aplicatii care sa afiseze masini intr-un UIScrollView si UITableView
Definire protocol si exemplificarea acestora
Explicarea unei celule de tabel cu view-urile backgroundView, contentView, image, checkmark
Tipuri de celule table
SAPTAMANA 7
Prezentarea in cadrul unei aplicatii a UIViewController si a claselor ce mostenesc pe acesta. Animatii de trecere de la un ecran la altul.
Ce inseamna UIViewController
Explicarea lifecycle-ului din view controller
Utilizarea interfetelor grafice: xib, storyboard
Animatii de pop, flip horizontal cross dissolve , partial curl
Lista de navigare si elementele de pe bara de navigare
Recapitulare/Aprofundare/Verificarea cunostintelor
SAPTAMANA 8
Prezentarea unei magazin de cristale pentru jocuri cu pret pe App Store care suporta reclame si in app purchases
Publicarea unei aplicatii pe AppStore; certificate, key chain access
Prezentarea portalului developer.apple.com
Adaugarea reclamelor cu iAd si Admob de la Google
Monetizarea unei aplicatii cu in app purchase (definirea conceptului de freemium)
Prezentarea proiectului final individual a fiecarui student
Sustinere examen
Copyright © 2016 Active Design | Toate drepturile rezervate